Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Rangi

 ::  :: Wprowadzenie

Go down

Rangi Empty Rangi

Pisanie by Administrator Sob Wrz 29, 2012 8:42 am

Rangi Beznazwy3kopiarf
Na forum rangi nie są przyznawane w miarę zwiększania się ilości postów.
Nie stosujemy również żadnych testów czy szkoleń na uzyskanie danego szczebla.
Rangi będą przyznawane w miarę aktywności użytkowników (jeżeli administrator widzi, że user aktywnie uczestniczy w życiu strony to oczywiście jest zobowiązany zaproponować wyższy szczebel).
A jako, że forum jest nowe, dość ulgowo stosujemy powyższą zasadę. Rangi więc mogą być rozdane w niedługim okresie czasu po rejestracji (pomijając oczywiście te najwyższe). Wystarczy w KP uzupełnić pole "proponowana ranga" - wówczas najprawdopodobniej zostanie wam ona przyznana.

Rangi Beznazwy5en

WÓDZ - przewodnik całego ugrupowania. To on podejmuje te najważniejsze decyzje, rozdaje awanse czy degraduje.
I również na jego głowie leży siła i solidarność Watahy, dzięki której może zyskać potęgę.

CZARNA KREW - jest osobą zajmującą się medykamentami, różnymi ziołami, przygotowywaniem eliksirów i naparów. To właśnie do Czarnej Krwi udają się ranni i chorzy, poszukując u niego odpowiedniej opieki i pomocy.

PŁOMIENNE SERCE - inaczej duchowny, opiekujący się watahą pod względem religijnym. Czasami pełni on funkcję pomocnika Czarnej Krwi, zbierając potrzebne zioła i pomagając w przygotowywaniu różnych naparów. Kapłani, mimo niezbyt wygórowanych obowiązków, pełnią ważną rolę w grupie.

SŁUGA PODZIEMIA - jest osobą aktywnie uczestniczącą w bitwach, uczęszczającą na walki treningowe w celu ulepszenia swych umiejętności bojowych. Sługa Podziemia może również pełnić rolę szpiega.

BESTIA - uznawany za najpotężniejszego wilka w watasze, ma za zadanie służyć dowódcy (w tym przypadku jest to Wódz) w każdej chwili, w szczególności podczas bitew.

SOKOLE OKO - wilk-wojownik, będący pod opieką Sługi Podziemia, pełniący podobną rolę - jako specjalnie wyszkolony osobnik bierze aktywny udział w walkach i pomniejszych bitwach.

ŁAPACZ SNÓW - wilk-strażnik, pupil Czarnej Krwi lub Płomiennego Serca. Każdej nocy czuwa nad swym właścicielem, nie przepuszczając do niego wszelkiego zła.
Wilk ten często jest wysyłany na polowania, a także w poszukiwaniu ziół leczniczych.

Rangi Beznazwy5r

WÓDZ - przewodnik całego ugrupowania. To on podejmuje te najważniejsze decyzje, rozdaje awanse czy degraduje.
To właśnie dzięki niemu wataha wciąż walcząy o upragnioną wolność, dzięki niemu nie została jeszcze zniszczona.

ŚWIĘTY SZEPT - jest osobą zajmującą się medykamentami, różnymi ziołami, przygotowywaniem eliksirów i naparów. To właśnie do Świętego Szeptu udają się ranni i chorzy, poszukując u niego odpowiedniej opieki i pomocy.

WYSŁANNIK ŚWIATŁOŚCI - odpowiednik kapłana, opiekujący się Pobratymcami pod względem religijnym. Czasami pełni on funkcję pomocnika Świętego Szeptu, zbierając potrzebne zioła i pomagając w przygotowywaniu różnych naparów. Wysłannicy Światłości, mimo niezbyt wygórowanych obowiązków, pełnią ważną rolę w grupie.

OBROŃCA WOLNOŚCI - jest osobą aktywnie uczestniczącą w bitwach, uczęszczającą na walki treningowe w celu ulepszenia swych umiejętności bojowych. Obrońca Wolności może również pełnić rolę szpiega.

PRZEWODNIK - uznawany za najpotężniejszego wilka w watasze, ma za zadanie służyć dowódcy (w tym przypadku jest to Wódz) w każdej chwili, w szczególności podczas bitew.

JASTRZĘBIE SERCE - wilk-wojownik, będący pod opieką Obrońcy Wolności, pełniący podobną rolę - jako specjalnie wyszkolony osobnik bierze aktywny udział w walkach i pomniejszych bitwach.

ŁAPACZ SNÓW - wilk-strażnik, pupil Świętego Szeptu lub Wysłannika Światłości. Każdej nocy czuwa nad swym właścicielem, nie przepuszczając do niego wszelkiego zła.
Wilk ten często jest wysyłany na polowania, a także w poszukiwaniu ziół leczniczych.

Rangi Beznazwy6u

LEŚNY ŁOWCA - dziki, niezależny wilk, który dobrowolnie wybrał samotną ścieżkę życia.

PUPIL - wilk nie pełniący żadnej kluczowej roli, będący pod stałą opieką właściciela (obywatela/podróżnika).

OBYWATEL - mieszkaniec którejś z wiosek, posiadający w niej dom.

PODRÓŻNIK - osobnik samotny, nie posiadający obywatelstwa w żadnej z wiosek. Ranga początkowa, przyznawana każdemu użytkownikowi.

MŁODZIENIEC/SZCZENIĘ - dziecko, osoba niepełnoletnia (która nie ukończyła osiemnastego roku/dwunastego miesiąca życia).

WIECZNY PODRÓŻNIK - zmarły, nieboszczyk, trup, jak kto woli. Wieczni Podróżnicy mogą panoszyć się po świecie, włamywać do umysłu jednej, konkretnej osoby.
Ich rysy są widziane jedynie nocą, są one jednak mało zbliżone do rzeczywistych kształtów postaci za życia.
Administrator
Administrator
Nadzorca/Mistrz Gry

Liczba postów : 70
Join date : 27/09/2012

https://tanevre.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 ::  :: Wprowadzenie

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach