by Administrator Wto Lut 05, 2013 1:40 pm
Postacie Niezależne (NPC) są kierowane WYŁĄCZNIE przez Mistrzów Gry . Niektóre z nich są przyjazne - można z nimi porozmawiać (jeżeli w danym momencie będzie taka możliwość), być może uzyskać porady czy nawet dostać drobny prezent. Inne okażą się neutralne, a jednocześnie nieco tajemnicze. To głównie one trzymają w rękawie zadania, które możecie dobrowolnie wykonać (prawidłowe wykonanie zadania może przynieść wam wypłatę lub unikalny przedmiot). Są również postacie złe do szpiku kości, które swoją osobą potrafią zasiać mgłę tajemnicy i niepokoju. Zazwyczaj są zaczepne, z sarkastycznym poczuciem humoru. Często skore do walki. Czasem jednak chcą tylko porozmawiać, zapytać o coś, albo, od biedy, zlecić zadanie. NPC spotykamy przypadkowo i tylko we wskazanych miejscach. L ENA D EVARIS Postać o charakterze złym . Jest przywódczynią klanu Wyznawców Krwi, którzy zajmują mniejszość terenów Tajgi Siedmiu Mędrców. Spotkać ją można głównie w okolicy Traktu Przeznaczenia, gdzie ze swoją świtą każdego wieczoru rozpala ognisko. Lena nie należy do tych rozmownych - swoich wrogów załatwia szybko, powala na ziemię niczym gepard. Często jednak miewa pewne interesy do załatwienia, a ze względu na własne lenistwo szuka kozłów ofiarnych do wykonania drobnych zleceń. NIGDY nie obiecuje nagrody.T IKI K ALBORAN Postać o charakterze neutralnym . Jest przywódcą Plemienia Kręgów, wyznaje magię żywiołów i runiczną, choć tej pierwszej nigdy nie zdołał posiąść (nie udowodniono nawet jej istnienia). Niewątpliwie należy to tych najbardziej szalonych - rozmowa z nim przypomina bardziej zabawę w kotka i myszkę. Kalboran skacze bowiem po gałęziach, ucieka, by nagle się zatrzymać, a w tym czasie, oczywiście, cały czas mówi, w swe słowa wplatając dość dziwne anegdoty. Choć jest zdziwaczałym szamanem, nigdy nie zrobił krzywdy drugiemu człowiekowi. Często zleca zadania, za które nagrodą jest "niewiarygodna historia".A LGAR W ŁÓCZYKIJ Postać o charakterze neutralnym . Algar jest raczej małomównym, wytatuowanym mięśniakiem, który swego straganu na Rynku Głównym pilnuje jak oka w głowie. A tak, ponieważ pan Włóczykij jest sprzedawcą własnoręcznie robionych, drewnianych figurek. Porozmawiać z nim można zależnie od jego humoru. Jednak zlecenie dla przypadkowej osoby znajdzie zawsze - a w nagrodę pójdzie jedna z najstaranniej wykonanych statuetek. Ewentualnie trochę gotówki.K APPUL Postać o charakterze neutralnym . Jest wilkiem-podróżnikiem, zamieszkującym najgęściej zalesioną część Puszczy Sihir. Uważa się za pana lasu - trudno jest go wytropić, natomiast on, znając te tereny jak własną łapę, potrafi wywęszyć każdego gościa. Czasami będzie się tylko skradał, wzbudzając w podróżującym pewien niepokój. Najczęściej jednak, jeżeli już kogoś śledzi, to w zanadrzu ma zadanie (zazwyczaj są one bezpośrednio związane z Puszczą Sihir). Jakie oferuje nagrody? Gwarancję bezpieczeństwa w jego wilczym królestwie.W IEDŹMA T IRISIANA Postać o charakterze złym . Wiedźmę można spotkać na północnych mokradłach - tam, pośrodku grzęzawiska, stoi stara, zniszczona chata. Kobieta jest sceptycznie nastawiona do obcych - zazwyczaj natychmiast wygania intruzów lub próbuje z nimi walczyć. Zdarzają się jednak sytuacje, w których straszydło będzie chciało wykorzystać obcych, choćby zlecając zadanie. Nagrodą za zlecenie jest dobrowolne opuszczenie jej terenu.