Obecny czas to Czw Lis 21, 2024 1:25 pm
- Tematy
- Posty
- Ostatni Post
Południowa Wioska Dalraan
Najbardziej zaludnione, wiecznie, aktywnie żyjące miejskie płuca Tanevre. Dalraan, bo tak nazywa się największa na wyspie osada, jest uważana za najbezpieczniejsze miejsce na wyspie. Niebywale ogromne zbiorowisko drewnianych chat, straganów i wilczych strażników, otoczona wysokimi, barwnymi drzewami na południowej granicy Puszczy Sihir.
Mnóstwo wysypanych piaskiem dróg, po drodze domy mieszkalne, sklepiki, karczmy i poboczne ścieżki, którymi raz po raz przechadzają się podróżni kupcy spoza wioski.
Na terenie Osady przesiadują zarówno członkowie Talrekaar, jak i Blathanna, często posiadając własny dom lub sklepik (najczęściej z ziołami, należący do znachora).
- 6 Tematy
- 6 Posty
- Czw Maj 02, 2013 8:57 am
Administrator
Górska Osada
Pomniejsza osada wybudowana u podnóża Ognistych Szczytów.
Wioska jest, w porównaniu do Dalraanu, bardzo skromna. Nie ciągnie się kilometrami, nie posiada tysiąca domów mieszkalnych, kupieckich straganów, chat bogatych w magiczne przedmioty. Górska Osada jest siedliskiem ludzi całkowicie dzikich – tych niezrzeszonych, poszukujących własnego miejsca w świecie. To właśnie tutaj człowiek jest najbardziej związany ze swym zwierzęcym pobratymcem – wilkiem.
Miasteczko jest przytułkiem nie tylko dla tych zagubionych podróżników, ale i wolnych zielarzy – na długości dróg wiecznie ciągnie się zapach ziół, zaś ludzie często krztuszą się oparami z kotłów.
- 4 Tematy
- 4 Posty
- Czw Cze 27, 2013 9:29 am
Administrator
Puszcza Sihir
Jeden z licznych obszarów leśnych a terenie Tanevre. Ale jako jedyny z nich posiada w sobie coś na tyle niezwykłego, by móc powiedzieć o nim "Magiczny". To właśnie pośród tutejszych drzew mieszkańcy wyspy odkryli źródło magii, nieskończonej, mistycznej energii.
Od wieków wiadome było, że Puszcza Sihir wyróżnia się na tle innych. Wystarczyło znaleźć się pośród barwnych gęstwin, by poczuć bijące ciepło...I niezapomniany krajobraz kolorowych drzew, dziwnych, często świecących kwiatów i krzewów, dzikich, nieznanych dotąd gatunków zwierząt i różnych, tajemniczych zakamarków, mogących okazać się kluczem do rozwiązania zagadki istnienia magii.
- 2 Tematy
- 2 Posty
- Czw Maj 02, 2013 9:09 am
Administrator
Nihil
Nihil - pustka. Nicość - od tego właśnie wzięła się nazwa tego jakże ponurego terenu. Z pozoru ponurego. Trzy z czterech pór roku wyglądają tutaj identycznie - dolina Nihil spowita jest grubą warstwą śniegu, pozbawiona roślinności, zwierząt, czegokolwiek. Wiosną jednak miejsce to przybiera kolorów, śnieg topnieje, a spod niego wyłaniają się pędy zielonkawej, niemal białej trawy; niebo zabarwia się na różne kolory, które przemieszczają się prędko, opadają pośród wysokie trawy doliny, szukają drobnymi dzióbkami pożywienia, śpiewają pięknie, aż serce mięknie. Nihil wiosną staje się doliną magiczną, pełną zwierząt, życia.
- 1 Tematy
- 1 Posty
- Sob Paź 06, 2012 7:37 am
Administrator
Ogniste Szczyty
Malownicze pasmo górskie ciągnące się milami na granicy Południowego Tanevre. Kwieciste podnóże zachęca do wspięcia się wyżej, gdzie czeka wąski strumyk zwany Żabim. On zaś, płynący pośród szczytów najwyższych, doprowadzi do przykrytych warstwą śniegu gór, których zaostrzone kły opatula gęsta mgła.
- 2 Tematy
- 2 Posty
- Nie Cze 30, 2013 6:18 pm
Administrator
Kamienny Strumień
Płytki strumień płynący po spaczonej stronie Ognistych Szczytów (w miejscu pozbawionym roślinności oraz żywych istot).
Jedyne, co odbija się w tafli wody to wysokie szczyty o śnieżnobiałych kapeluszach. Strumień ten bez wątpienia przyciąga uwagę, zatem kto raz tutaj zawita z pewnością wróci ponownie.
- 1 Tematy
- 1 Posty
- Sro Cze 26, 2013 6:38 pm
Administrator
Wybrzeże
Właśnie spacerujesz sobie po ciepłym, ogrzanym promieniami słońca piasku zapadającym się powoli pod twoim ciężarem. Wsłuchujesz się w kojący odgłos szumu morza, który co jakiś czas przerywany jest przez niezbyt przyjemny skrzek mew. Jesteś spokojny i odprężony, ponieważ wybrzeże jest piękne w każdym calu. Z daleka słyszysz rozmowy ludzi w porcie, widzisz nikły płomień latarni morskiej. A to wszystko razem tworzy niesamowitą, morską atmosferę, dzięki której zatrzymujesz się i zostajesz na chwilę dłużej, by móc utożsamić się z otoczeniem.
- 1 Tematy
- 1 Posty
- Czw Cze 27, 2013 5:46 pm
Administrator
Kryształowe Jeziora
Trzy niewielkie jeziora połączone w jedno, z dalekiej perspektywy wyglądające jak połączone ze sobą koła, przekazujące informację... Wiadomość, której nikt nie potrafi odczytać.
Tereny dokoła są skąpo zarośnięte – cienkie włosy zielonkawej, rzadkiej trawy kołyszą się wolno na wietrze, który muska lekko krystaliczną taflę chłodnej wody. Wysokie, smukłe drzewa odbijają się w lustrze, kolorowe kwiaty skrzą się przy każdym zachodzie słońca sprawiając, że to z pozoru zwykłe miejsce zostaje napełnione magiczną energią, tajemniczą mocą, która nie pozwala nam odejść.
- 0 Tematy
- 0 Posty
Mokradła
Rozległe tereny podmokłe ciągnące się na północy Puszczy Sihir i dalej, w głąb pustkowia, ciągnąc za sobą bagienne wyziewy, smród wilgoci i aurę tajemniczości, która wzbudza strach u każdego, kto choć raz zawita na tereny topieliska.
Stąpając wolno, ostrożnie, i tak nie zdołasz uciec przed szponami grzęzawiska, które postara się wciągnąć cię pod ziemię nie pozostawiając nic prócz nieprzyjemnego, trupiego odoru, który potęgował będzie strach innych, przestrzegając przed popełnieniem błędu (krążą plotki, że na bagnach żyją stworzenia, które co noc czekają by złapać swoją ofiarę i utopić).
- 1 Tematy
- 1 Posty
- Czw Cze 27, 2013 1:40 pm
Administrator
- Tematy dziś aktywne •
- 20 najbardziej dziś aktywnych użytkowników •
- 20 20 najbardziej aktywnych użytkowników
- Usuń ciasteczka forum
- Nowe posty
- Brak nowych postów
- Forum Zablokowane