Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Runy

 ::  :: Wprowadzenie

Go down

Runy Empty Runy

Pisanie by Administrator Sob Wrz 29, 2012 5:19 pm

Runy Beznazwy1xj

Uwaga proszę państwa, oto na forum pojawia się pierwsza, drobna cząstka magii!
Mieszkańcy Tanevre zaledwie dwa wieki temu odkryli otaczającą ich nieziemską moc i starają się zagłębić w jej tajniki (wciąż są one wielką tajemnicą).
A jak to istoty inteligentne mają w zwyczaju - po odkryciu emanującej zewsząd mistycznej energii zaczęli kombinować, jak ją obezwładnić, jak choć w najmniejszym stopniu spróbować opanować magię, która okazać się może najpotężniejsza bronią wszech czasów.

Runy są magicznymi znakami, które mogą znacznie ułatwić wiele rzeczy. Z opanowanymi mocami magicznymi startują tylko Znachorzy. Poza tym, dowolna osoba może nauczyć się ich używania; znajdując odpowiednią osobę, znającą już sztukę, lub na własną rękę, czytając księgi i podejmując próby.

Runa "Vi" - to runa lecznicza, regenerująca rany. Używana jest wyłącznie przez doświadczonych szamanów i tylko w krytycznych sytuacjach (w wypadku zagrożenia życia).

Runa "Ignis" - gdy Mag narysuje ten Znak w powietrzu, wokół przeciwnika tworzy się krąg ognia, przez co ten znajduje się w pułapce bez możliwości ucieczki. Mag może to wykorzystać i użyć mocy do unicestwienia wroga. Runa ta jest jednak dość rzadko używana, ze względu na dużą utratę mocy podczas jej użycia.

Runa "Aer" - przeciętna co do siły runa, mająca na celu odepchnąć przeciwnika strumieniem powietrza. Znak nie wymaga zbyt wielkiego zużycia mocy, a przeciwnik zwykle upada na ziemię, odepchnięty o kilka metrów. Daje to większe szanse do ataku.

Runa "Ter" - kiedy Znak zacznie działać, przeciwnik zostaje "uziemiony", mianowicie: Jakby niewidzialne nici wychodzące z wnętrza ziemi owinęły się wokół napastnika i ścisnęły na tyle mocno, by nie mógł zrobić najmniejszego ruchu. Runa wymaga jednak zużycia dość sporej mocy, przez co rzadko jest używana.

Każdy znak odbiera moc czarodziejowi, przez co ten słabnie. Podczas całej walki można użyć tylko dwóch run. Niezależnie od ich mocy i zastosowania. Gdy użyjecie więcej - mdlejecie, a walkę wygrywa przeciwnik.
Administrator
Administrator
Nadzorca/Mistrz Gry

Liczba postów : 70
Join date : 27/09/2012

https://tanevre.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 ::  :: Wprowadzenie

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach